ABOUT ME LINKS
about


Im just a girl. i love being called pretty but i'll never believe it. im not always right but hate admitting im wrong. im almost always smiling but its not always real. i can be read like an open book but hide so much. i work hard at things but dont always get what im deserve & yes im a sensitive girl but im always strong to face all the problems


love }family, izzah nurin tirah mina farah saufi & khuzaynur{ ❤❤ ️ ️


Life. // Thursday 10 July 2014
20:50
hai. hello. bonjour. lamanya dok care blog ni. lama sangat. hmpir 1 tahun *maybe* urgh bukan apa, trlalu bsy. bsy dngn kerja, bsy dngn exm ptthree tu & bsy dengan semua lah. hahahahahaha sangat. mcm lah study sangat kann. ok lah, sebab lama sangat dok update kan, jadi semua dah berubah. berubah sangat. lama sangat tak story mory ni rindu gila ok. banyak cerita yang tak diceritakan & semua cerita tu mcm dah....... ketinggalan. lama sangat hahahahhaha. tapi takpe lah, nk cerite jugok. sbb bosan hahahaha entah kenapa, tiba tiba terdetik hati ni rasa mcm rajin sangat. rajin nk update blog. hihihi first, blog dh bertukar wajah. && aku rase comel. hahhaha even simple. jadi semangat lah nk update kan, tapi satu je. lagu tadok lah T__T hm dk tahu nk buat gane tp biarkan jelah dlu. malas nk fikir lagi. ok. nk update dlu, nk cerita sbb lama sngt dok share cerite hmmmm.

8/1/2014 aku melangkah masuk ke sekolah baru. SMK padang midin. mula mula masuk kan, mmg lah rasa mcm awkward sikit. dok kenal sape sape pun. hmmm sedih sangat hidup mase tu. hahahaha & lepas beberape mnggu tu baru dpt kwan. baru lah boleh sesuaikan diri. sikit. erm biase lah kan, pelajar baru erm. baru masuk. mmg gitu. kawan pun dngn smua orang je hihihi sape sape je. kita tadok bestfriend lah. dok kesoh pun, best ape gitu. & sekarang ni lah baru ade kwan rapat. her name is khuzaynur. *lain kali lah cerita psal dia ni. banyak sangat hihihihi

ok, semua cerita lama. dah lama dah aku "padam" dari hidup aku. lepas ni tolong jngn tanye ape ape psal benda yang dah lepas tu sbb aku dah lupa semuanya. dok ingt satu pun. hahahahaha lumrah kehidupan, "people come & go" jdi aku mls lah nk fikir pnjang kan. dah cukup. & aku dok lupe kawan kawan SMK TLS dlu tu, nurin, athirah, mina, farah tetap di hati awwh sampai sekarang masih berhubung. malah semakin rapat hihihi sbb rindu. rindu sangat. dok lupe kpd izzah. kawan paling paling rapat tu. hmpir 9 tahun dah kami bersama. susah senang same same. hihihi banyak sangat die bantu aku time aku susah. time aku sedih dia lah ade utk aku. izzah bnyk tolong aku. srsly. dok tipu pun, sbb tu aku sayang dia. yes. sangat sayang. ((tapi dok boleh ckp depan depan ni. babun tu sorang cepat perasan msti bangga ni sbb aku puji. ok dah cukup hahahahahahhaha))

oh, one more thing. accely, erm...... ada org baru hadir dlm hidup aku ni. harhar bukan la baru sangat tp sbb dok prnh cerita kn, lame dok share cerita. jadi baru lah hihihi. he is my bae. aku sayang dia sangat hahahahhaha. idk what to say but ermmm i just love. name? hahahah dkyoh tahu lah. ke kne kbo jugok ni? ok ok ok, his name, muhamad saufi. sebenarnya dah lama aku kenal dia ni. tp dok prnh cerita pun hihihi dah lama minat. tp dok berani nk kbo mse tu. kire mcm crush lah hahahaha tp kann fr yr imformation, when first time i met him, i had no idea that he'd become this important to me. dok sangka pun boleh smpai gini. ingt mse mule2 tu mmg dok akan tegur lah. smpai bila bila hahahahha. but its not imprtant lah. takdir dah, tegur & kenal. tak kenal maka tak cinta. hahaha aceeeh merepek je lebih. 

ok lah, rasenye dh habis cerita. hahaha dok la pnjang mane kan, eh tapi mmg pnjang lah hmm habis pendek ni. hahaha mls nk taip lagi. ok bye //