ABOUT ME LINKS
about


Im just a girl. i love being called pretty but i'll never believe it. im not always right but hate admitting im wrong. im almost always smiling but its not always real. i can be read like an open book but hide so much. i work hard at things but dont always get what im deserve & yes im a sensitive girl but im always strong to face all the problems


love }family, izzah nurin tirah mina farah saufi & khuzaynur{ ❤❤ ️ ️


worst feeling. // Saturday 1 November 2014
00:25

hai. hello november. pejam celik pejam pelik kita dah masuk bulan november. & yes aku rase cepat sangat waktu berjalan.... tinggal 1 bulan lagi kita akan melangkah ke tahun baru, 2015. sekejap je rase tahun 2014 ni. hmm tahun depan dah naik form 4. srsly berdebar sgt nk ambik result pt3 kkgi.

hm ok, berbalik kpd tajuk lah kan. sebenarnya, tujuan update blog ni nk luahkan perasan yang sedih sangat sangat sangattttttttttttttttt. hm sedih sangat dok tahu nk explain mcm mana. but im still act like nothing happen. still insist im okay. strong enough to face all of this. yelah aku berharap terlalu tinggi sbb tu kecewa sampai mcm ni. hm kecewa sangat. its okay. malam tidur pukul 2. ovrthinking, crying, hmm dok tahu gane nk kawal supaye jgn nangis. hm jenis aku hati mmg mudah sangat tersentuh. yes. tapi cepat je maafkn org. hm sometimes, im just thought why i cant ignore you like you ignore me.. i want you to feel how the way im feel. sebenarnya letih. letih letihhhhuvrdebcwusxn erzbhhfecjsx letih dengan semua ni. bangun pagi tadi ingat ade lah msj "maaf" tapi, tadok pun. hm boleh pulok kate mu "bukan saloh aku" eh kalau bukan saloh mu, saloh sape? aku? dah mu sakitkan hati aku mu maroh aku semua tu saloh aku lah? yelah mu semua betul kan. aku je saloh. hm aku hide last seen sebab aku kecewa sangat. yelah mu diri kabo mu serabut dgn aku. aku hide last seen, aku dok balas ws mu sbb aku tkmboh gnggu mu. kkgi mu kbo mu serabut dgn aku. aku korbankan masa aku, aku korbankan hati aku. hancur lebur rabak ni dok cukup lagi ke? masih lagi saloh aku? aku berkorban banyok doh tapi mu dok sedor lagi. aku kecewa. semua aku buat saloh. aku perlu buat mnde lagi? pergi dr hidup mu baru mu bahagia kan? yee aku tahu. sbb selame ni mmg mu serabut dgn aku kalau aku gi dr hidup mu baru lah tenang sikit kan :'))))))) selama ni saloh mu aku maaf je sokmo. mu buat hati aku hancur aku tetap maaf. hati aku luka aku tetap maaf. tapi mu dok napok semua tu kan pi? hm aku cube jdi yg terbaik tp mu dok semua tu. mu dok napok. mu cume pndang saloh aku. mu cume fikir aku yang saloh. kn? hm aku dok kuat sebenarnya. aku bukan merajuk sgt pun tapi aku nk sangat mu sedor semua ni. bila aku kbo mu beruboh mu maroh aku. mu kate mu dok beruboh. hm mnde lagi aku kne buat. aku nk slow talk dgn mu. nk kabo isi hati aku, tp ade ke mu dengor semue ni? ade ke? mu buat aku mcm tunggul. mu dok ambik kisoh pun psal hati aku. perasaan aku. hm tp aku tetap maaf. aku cube utk faham mu. tp mu ade ke cube utk faham aku pi? ade kee hmm. aku ni terlalu lembut. terlalu baik utk memaafkan kesalahan org. sbb tu mu ambik remeh semua ni kan. mu fikir kalau mu buat saloh mu boleh mitok maaf dgn aku & aku maaf je. hm gitu kan? ego mu tinggi sayang. tolong lah rendoh kan sikit ego mu. aku dok mitok banyok pun.

 "jangan sampai aku bosan" hm bio twitter mu. aku tahu mu tuju ke aku kan? hahaha yes biar lah mu nk bosan dgn aku pun. dkpe aku dok kesoh pun semua tu. hak mu aku dkleh nk pakse kan. bosan lah nk bosan pun. selame ni aku berkorban tapi mu dok pernah nk sedo smue tu. tibe2 mu nk bosan dgn aku. hm dkpe lah. aku letih. kalau aku cakap pun bukan mu nk dengor kan. hm its okay. aku okay!!!!!!!!!!



 disappointed, upset,  broken, hurt, depressed, down, worthless, incapable, pathetic, tearful, sad, lost, tense, crushed, bitter, pessimistic, gloomy, negative, despondent, doubting, hopesless, cheerless, disheartening, empty.
.
Fine.