ABOUT ME LINKS
about


Im just a girl. i love being called pretty but i'll never believe it. im not always right but hate admitting im wrong. im almost always smiling but its not always real. i can be read like an open book but hide so much. i work hard at things but dont always get what im deserve & yes im a sensitive girl but im always strong to face all the problems


love }family, izzah nurin tirah mina farah saufi & khuzaynur{ ❤❤ ️ ️


sad. // Monday 8 December 2014
12:13
Disember. huh update blog sebulan sekali. fuh yelah lagi tak sedih lagi tu menyepi kan. dah tahu, update blog mestilah ade cerita ni. even dok menarik.... aku sekadar nk luahkn apa yg aku rasa. tu je. tak lebih. takkan semua masalah nk cerite kat org. ada masanya kita tak perlu bergantung kat org lain. lagipun aku tak suka menyusahkan org, perlu dengar smua cerita sedih aku, perlu dengar luahan hati aku. walaupun kawan, mereka pun ada masalah tersendiri. ni nk tambah dngan masalah aku. hmm huh so blog ni lah tempat aku mengadu. 

ok, sedih. yelah hati aku lembut. mudah sangat tersentuh. cepat sangat nk sedih smua ni. aku akui bukan aku sorang, ada lagi org macam aku hm. tp aku sedih dan terkadang aku dok boleh nk handle semua ni. dok boleh nk kawal kesedihan aku sampai menitiskan airmata. 

bila mulut tak boleh berbicara, saat bibir terbungkam, masa tu lah mata akan 'berkata-kata' dengan air mata "menangis" tu je aku tahu. kekuatan aku hadir dari situ. tak pelik lah kan. aku menangis sampai mengantuk & tertidur sendiri, yes! mcm tu lah aku lalui bila aku sedih. hm bukannya ada orang nk dengar luahan aku. aku fikir banyak benda dalam satu masa. sampai kepala aku pening sangat. sakit. bukannya ada yang tahu. 

hmm huh. "mu ni sensetif sangat adlina, sampai bende kecik pun nk sedih nk nangis semua" ok, bila aku buka mulut, aku tahu orang akan cakap mcm ni. yelah better diam. orang lain tak rasa apa yang aku rasa. boleh lah nk cakap smua tu. orang lain tak tahu apa yang aku lalui. cakap senanglah. kata-kata dia semalam sangat menyakitkan hati aku. aku tahu, orang anggap biasa tapi deep bagi aku. mula mula aku boleh lagi bertahan. tahan sedih semua tapi lama-lama aku dok boleh tahan dah. air mata jatuh & rasa lemah sangat. tak ada daya nak taip lagi. hmm semakin aku balas lagi sakit hati aku nk tanggung smue kata-kata tu. jadi aku diam hmmm. aku tahu dia ada 'masa tersediri' tapi, tolong hargai aku sikit. aku langgan semua sbb nk whtsapp dgn dia. tapi hancur macam tu je. sia-sia aku langgan. dia cakap tak fikir perasaan aku mcm mana. main hentam je. yelah sebab aku terlalu lembut, tak pandai nk kasar dgn org yg aku sayang. sampai org tak hormat aku, pijak kepala aku. hmm salah aku sebab gnggu masa dia. maaf. tak ada niat pun tapi, i just want you give yr attention to me. i mean, yr full attention. urgh tahu aku ni terlampau tapi, aku mmg macam tu hmmm fikir lah tentang tu. maaf sebab ganggu masa mu. hadir dalam hidup mu & menyusahkan mu. maaf.

hm tak apa, aku okay.